مـــرحــــباً بــــكــــم فـ شــبـــكـــة ومــنـــتـــديـــات شـــيــكـــاغــــو

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

chicago.gid3an استمتع بـ اقوي الحصريات اغاني عربي / اغاني انجلش/ اغاني راب / افلام عربي / افلام اجنبي

2 مشترك

مش عارف الموضوع بيتكلم عن ايه

EL3ASHE2
    EL3ASHE2
    المراقب العام
    المراقب العام

مش عارف الموضوع بيتكلم عن ايه Empty مش عارف الموضوع بيتكلم عن ايه

مُساهمة من طرف EL3ASHE2 الجمعة يونيو 12, 2009 4:38 am

انا نفسى افهم الدنيا ده بقت ماشيه ازاى او حتى الدنيا مشيه ازاى كده خنقه اوى الحياه ده لما تكون مش عارف مين اللى معاك ومين اللى عليك وكمان مش عارف الدنيا هاتمشى ازاى بعد كده حتى علشان تعرف تعيش وانت مش مستريح ولا الحياه اليومين دول ماشيه ازاى علشان تعرف تتواكب مععها لكن تبقى كده مش فاهم حاجه فى الدنيا خالص تاكل وتنام وتشرب وتلبس كل شئ كل يوم يتكرر لحد مانت اكيد هاتزهق علشان مفيش حاجه فى جديده او اى شئ بيتغير كل زى مهو نفس الوحوه بتقابلها كل يوم نفس الاماكن بتروخها كل يوم وكمان اللى يغيظ اكتر واكتر انك متكنش عارف ازاى تغير من نفسك او مفيش حاجه تخليك عاوز تغير نفسك لكن برده ده مش عزر للانسان الضال علشان انت اللى مسؤول عن نفسك وانت اللى هاتشيل كل حاجه على دماغك كله هايجي عليك فى الاخر اصلك انت مش الناس هما اللى هيتغيرو للاحسن او مش هما اللى مخنوقين انا اللى اتكلم فى الموضوع ده انى لاحظت ان ده عند كل الناس اللى اعرفهم كلهم اللى واحد ابو خنقه واللى واحد عاوز شغل ومش لاقى واللى فاشل فى الدراسه واللى مخنوق من غير سبب لقى الناس مخنوقه قال اشمعنى انا اللى مش مخنوق انا اصلا مخنوق بس بصراحه انا مش عارف اقيم نفسى تبع انه مجموعه لانى حاسس انى كلهم وفى الاخر معلش انى خنقتكو معايا بس بامانه اللى مخنوق يحاول انه يخرج نفسه من المود ده علشان هايتعب اوى
    ونهايه كلامى سلام

el3ashe2
    mr:chicago
    mr:chicago
    صــاحــب الــمـــوقـــع
    صــاحــب الــمـــوقـــع

مش عارف الموضوع بيتكلم عن ايه Empty رد: مش عارف الموضوع بيتكلم عن ايه

مُساهمة من طرف mr:chicago الجمعة يونيو 19, 2009 7:37 am

el donia mashya sa7 laken el3'alat fena

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد أبريل 28, 2024 10:26 pm